čtvrtek 23. října 2014

Extreme femme bloguje



Well.. vždycky jsem si přála psát. Tedy psát více. Více se vyjádřit. Více se seznámit sama se sebou, když nechávám plynout moje vlastní úvahy na povrch. Vždycky mi lidi říkali že "mám psát". Ale znáte to. Nestíháte, nemáte čas, není vám dobře, zrovna potřebujete dělat něco jiného, řeknete si že stejně psát neumíte, na co byste se o to pokoušeli..

Ale dost toho.

Dneškem se to změní. Dnešním dnem začínám ještě plněji žít svůj sen a své touhy. Samozřejmě, jen část z nich a počítám s tím, že místy to asi půjde ztuha. Ale jsem tu - a píšu. Píšu svůj první příspěvek a sním si své další sny, kterým se tak cítím být o krůček blíž. 

Yes. Dnes se mi bude spát sladce. Těším se, že snad mezi vámi najdu své pravidelné čtenáře a průvodce po cestě, na kterou se vydávám.

Be happy! 
E.F. 


2 komentáře: